tirsdag 6. august 2013

kitchen details



I dag er den store avsløringsdagen *blunk. Jeg viser bilder fra kjøkkenet vårt. 

Kjøkkenet er fra IKEA og stod nytt da vi kjøpte huset. Merkelig nok er det et veldig vanskelig rom å ta bilder i. Lite lys og mørke flater gir meg mareritt *blunk. Planen i (fjern) fremtiden er å bytte ut svarte fliser med hvite fliser, og svart benkeplate med hvitvasket eikeplate. 

Men tilbake til nåtiden. Kjøkkenet er utstyrt med mange skuffer og er av betydelig større størrelse enn det vi er vant til fra leiligheten. Ingen dum ting det ;-) Alt av utstyr er integrert, og i 'slippe og bøye seg' høyde. Vi har også en kjøkkenøy hvor vi forhåpentligvis i fremtiden får barkrakker. Kan ikke tenke meg noe bedre enn å sitte og se mannen lage middag til meg med noe godt i glasset. Hi-hi. 





Benken har fått besøk av blant annet Anne Black, Arne Jacobsen, Kähler, Bloomingville og Nicolas Vahé. 

I kveld får jeg besøk av min fine svigerinne, og det skal bli godt å koble av for en liten stund *smil. Ønsker deg og dine en glad dag.

9 kommentarer:

  1. Fine stilleben på et stilig kjøkken:-) likte de svarte detaljene eg, men hørtes jo fint ut med hvitt og tre og:-)
    Kos deg idag♥
    Klem

    SvarSlett
  2. Flott kjøkken! Men enig med deg blir nok lysere og bedre vist dere bytter ut de tingene. Men syns du er flink jeg, Flott stilleben!
    Ha en nydelig dag.
    Klem ♥

    SvarSlett
  3. Så flott kjøkken Monica,slett ikkje mørkt i det hele tatt;)
    Kos deg i kveld!
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  4. Lekkert kjøkken <3
    Herlig stilleben av vakre gjenstander!

    Takk for titten og ha en herlig uke videre.
    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  5. Hei Monica! Jeg synes virkelig at du har lykkes veldig med denne dekoren!!! Dette var noe utenom det vanlige på en helt spesiell og positiv måte. Vi har også mørke benkeplater og mørke flir på kjøkkenet, men det er selvvalgt da. Jeg bare elsker letter-koppene fra Arne Jacobsen og Omaggiovaser...helt nydelig! Har mye av dette jeg også og synes det er sååå stilig :))Ønsker deg en god dag og kos deg med svigerinnebesøk!

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  6. Så kjempefint kjøkken,likte slik det er nå men trur det blir veldig fint slik du tenker:)
    Fine ting du har framme:)
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Så koselig du har gjort det, kjempefint!! Blir nok flott som du tenker også)) ønsker deg en super dag)) stor klem

    SvarSlett
  8. Kjempeflott kjøkken!!
    Lekre detaljer ♥

    SvarSlett
  9. Hei Monica:)
    Så utrolig fine bilder og nydelig stilleben!:)
    ¨Skjønner at her er du fornøyd:)
    Du må si hei til meg på insta så jeg finner deg;)
    Ha en fin dag og klem på din vei;)
    Janne

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)