tirsdag 30. juli 2013

hage- og innflytningsfest


På lørdag var det duket for hage- og innflytningsfest i vår nye bolig. En ypperlig mulighet til å stelle i stand; borddekking, pynting, dilling og dalling. Markblomster, pompoms og lykter beskriver noen av hagens ingredienser. Jeg lar bildene fortelle resten. Her kommer et bilderas fra en flott kveld med flotte venner.











Spørs om det må bli en årlig affære. Kan ikke la hagen stå tom hele året *blunk. Takk for en super kveld. Jeg er heldig som kan fylle hagen med så mange smilende ansikt.

Da ønsker jeg deg en nydelig tirsdag :-)




8 kommentarer:

  1. Så koslig:))

    Ha en fin tirsdag!
    Klem SIv Mette

    SvarSlett
  2. Her var det koselig! Heldige gjester) Så fint med pynt i tre, og nydelig bord) Koselig med sånne sammenkomster) Ønsker deg en super dag!! ( og du trenger ikke være flau, jeg skjønte det. Derimot JEG er skikkelig flause-dronning om dagen, Lima sammen 2 fingre med superlim i går, og møtte opp på et møte en uke for tidlg, hadde ordna med barnevakt og alt , ha ha) Nå gleder jeg meg til å se soverommet deres! Sikkert helt nydelig) og det N.C bordet hadde nok passet perfekt hos deg) klem Camilla

    SvarSlett
  3. Dette så virkelig trivelig ut! :)
    Lina

    SvarSlett
  4. Så utrolig koselig!! Nydelig pyntet, og perfekt vær! Nyt de siste juli-dagene!

    SvarSlett
  5. Så koselig:)) nyt kvelden og resten av sommeren. Liker så godt pompomsene i treet.:))
    Klem klem Ann Elin

    SvarSlett
  6. Å koselig:)
    Tror nok vennene dine hadde satt pris på en fast tradisjon;)
    Klem

    SvarSlett
  7. Så knallkoselig og supert med flott vær og,herlig og kan tenke meg dei kosa seg der:)
    Du må nok ha ein årlig begivenhet,Hihi:)skulle gjerne vært der eg!

    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. så koselig sommerbord!!! og CB det er jo så godt øl! Ønsker deg en fin sommer dag!

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)