tirsdag 7. oktober 2014

ITALIENSK ARKITEKTUR



Hei.

Jeg drister meg til et innlegg, med arkitektur i fokus. Hvert øyekast i Venezia, og jeg var fengslet. Fengslet til jeg stupte i seng kanskje litt for tidlig. Nydelig murstein. Geometrisk utforming. Dristige farger. Et hav av inspirasjon. I dag vil jeg vise deg flere glimt av Venezia. 










Så, planlegger du en tur sammen med kjæreste, mann eller en venn du ønsker skal være en kjærest? Da anbefaler jeg romantiske omgivelser i Venezia. Absolutt en by verdt å besøke.

Med det ønsker jeg deg en glad dag full av kjærleik!


Monica


2 kommentarer:

  1. For en deilig rosa farge på det øverste bildet! :)
    Har hørt mye fint om Venezia, så kanskje vi må ta oss en romantisk tur dit! ;)
    Ønsker deg en fin kveld!
    klem

    SvarSlett
  2. Så vakre bilder! Elsker Venezia. <3

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)