onsdag 30. april 2014

TUSEN TITLER



Mamma. Kone. Student i eksamensperiode. Skraper. Maler. Hushjelp. Gartner. En kvinne, mange titler. Blogger? Det er bare så vidt. Tiden strekker ikke til, og en plan må iverksettes for å få kabalen til å gå opp. Ungen skriker etter mamma, bøkene etter studenten, huset etter maleren og bedet etter gartneren. Innimellom rekker jeg å puste, som i går, da jeg fikk knipset noen bilder av en ny liten skjønnhet. 



En gul Omaggio har sneket til seg en plass på skjenken, med "løveblomst" plukket av toåringen. Jeg har alltid hatt lyst på en gul variant, uten å ha samvittighet til å bruke den usle studentlønnen min på slikt. Derimot ble saken en annen når jeg plutselig stod med et gavekort hånden. 

Så nå nytes synet av skjønnheten, sammen med sola som har fått fast stilling i Sør-Norge. Fint.

Håper vi ses igjen om ikke så altfor lenge! Glad dag til deg :-)

K L E M


4 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny vase!!
    Jeg har liksom ikke likt så godt gult. MEN nå holder jeg på å innrede det huset som vi har pusset opp og skal selge så har jeg falt pladask for en del gule elementer!!
    Det passer liksom så fint inn der:)
    Uff det er en travel tid for deg nå med alt som skal skje på en gang.
    Som jeg har sagt før så beundrer jeg virkelig at du klarer å studere som småbarnsmor!!
    Blogging må du bare gjøre når du føler for det:)
    Jeg koser meg veldig med bloggen din. Den er så ærlig og fin:)
    Ønsker deg ei kjempefin helg!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  2. Du er så dyktig du! Imponert over deg!
    Bloggen din er kjempe fin & jeg liker meg godt her.
    Håper du har nyt fridagene & koset deg med dine.
    Takk for kommentaren fra "do".. hihi... søta ;)
    Klem

    SvarSlett
  3. Den der sikler jeg også etter! :) Den er så fresh! Du er superflink!! Tenk hvor godt det blir når sommerferien starter! :) Blogg når du føler for det, det gjør jeg nå. Kjenner det er ganske så deilig. Er også gøyere når eg først gjør det. :)
    Ønsker deg fine maidager!
    klem

    SvarSlett
  4. Vakker liten gul sak du har fått deg :) vitaminbombe i form av en vase rett og slett :)
    Høres virkelig ut som travle tider du er inne i nå. Men hold ut, snart er det sommerferie ;)
    Umulig å rekke alt man føler man burde! føler alltid at jeg har ting hengende over hodet mitt.. men alikevel bevilget jeg meg en totalt fri dag i går ( bare 10 åringen hjemme er ganske avslappende ;)) skal si det var godt å bare sitte i sola, HELE dagen uten å gjøre nooooe som helst!
    Det var slett ikke uten dårlig samvittighet da men ;) hihi!
    Husk å bare være du også, viktig å kjenne på pusten.
    Lykke til med eksamen osv.
    Klem

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)