tirsdag 31. desember 2013

årets siste dag




Årets siste dag, og laftehuset skal fylles opp av gode venner og deres små. Kalkun og det som hører til står på menyen. Bordets farger er av hvitt, gull, sort og friske blomster. Utover kvelden blir det bobler i glasset. Nå skal den siste dagen i 2013 nytes! 

Vil samtidig benytte anledningen til å takke alle dere som har fulgt meg i 2013. For alle herlige kommentarer og mail. Jeg setter uendelig stor pris på at dere tar turen innom meg, og det gjør meg så glad, så glad :-) Setter også pris på dere med-bloggere jeg er så heldig å få følge. Gleder meg til et nytt år med nye sprell *smil.

Da ønsker jeg deg en nydelig feiring! Og et GODT nytt år! 

K L E M


3 kommentarer:

  1. Hei, og godt nytt år:)
    Gleder meg til og følge bloggen din også i 2014!
    Takk for alltid herlig inspirasjon og nydelige bilder ♥

    SvarSlett
  2. Hæppi new year ♥
    Herligt med nytt år og nye muligheter♥
    Håper å få se mer av laftehuset i 2014, du lager det så fint rundt deg og tar nydelige bilder :-)
    Klem fra Charlotte

    SvarSlett
  3. Godt nyttår til deg også! Gleder meg til å fortsette å følge bloggen din i 2014 :D

    Klem!

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)