onsdag 9. oktober 2013

en stol å bli glad i




En god uke.

På mandag ble jeg endelig ferdig med alle presentasjoner for dette semesteret. Glede! Så nå gjenstår kun skriftlige semesteroppgaver og eksamen :-) I går fikk jeg også nyss i et spennende tilbud. Så da blir det muligens innkjøp av nytt møbel. Helt sånn plutselig. Det er fint *smil. Slutten av den historien skrives i løpet av uken. Håper på happy ending!



I går endret jeg også profilen min til å bli en ren Blogger-profil, og ikke en Google+ profil. Vet ikke hvilke konsekvenser det vil få for de som har lagt seg til i kretsene mine? Og når vi først er inne på det, hva er forskjellen på å være i kretstene og å følge? Hvorfor velges det ene over det andre?

I den anledning, passer det fint å takke alle som har valgt å følge meg på den ene eller andre måten. Setter stor pris på det! Setter også pris på et overveldende besøkstall etter å ha deltatt i utfordringen. Aner ikke hvorfor, men hjelpes så moro. Takk!

Legger med to bilder av en stol jeg er så glad i. Fant den i Sandefjord, og malte den mint-grønn :-)

Ønsker deg en glad dag!
K L E M

13 kommentarer:

  1. Du er super flink du! Så morsomt med møbelkjøp da,gleder meg å se hvordan & hva !
    Dette med bloggprofin & google profil er nu ikke helt til å bli klok på. Men jeg valgte å ha bloggprofil & heller linke til blogginnleggene inne på google. Følte personene kom direkte inn på bloggen da,istede for til google sine side.
    Ha en nydelig onsdag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Så deilig å bli ferdig med presentasjoner!! :) Nydelige stol, elsker fargen, muligens jeg må spørre etter fargekoden! ;) Spennende med nye møbler, gleder meg til å høre hvirdan det går!
    Ha en fin dag kjære du! :)
    klem

    SvarSlett
  3. Digger stolen, og fargen!:)
    Så herlig å være ferdig med presentasjonene, det krever litt med muntlig...kan "gjemme" seg litt mer bort under det skriftlige (selv om det også er mye jobb!)...lykke til!
    klem nina

    SvarSlett
  4. Så deilig å være ferdig med det muntlige,lykke til med det skriftlige;)
    Så herlig og deilig stemning i stuen din,elsker treveggen din!
    Spennende med møbler,gleder meg å se å det blir noe:))
    Vi sees:o)
    God klem Siv Mette

    SvarSlett
  5. Så koselig du har det her, liker så godt den klokka , å stolen er jo også så fin. Nydelige bilder. Enkelt og rustikk. Ha en fin dag! Masse klemmer fra Ann Elin

    SvarSlett
  6. Så koselige bilder : )
    Likte veldig godt fargen på stolen!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  7. Jeg aner ikke forskjellen, du fikk meg til å lure på hva jeg har, hehe. Så fint du har det, liker den fargen så godt, sprek :)

    SvarSlett
  8. Bare digger slike pinnestoler!

    SvarSlett
  9. Så flott blogg du har! Deg vil jeg følge! :) Nydelig farge på pinnestolen. Takk for hyggelig kommentar hos meg. Ønsker deg en fin kveld! :)

    SvarSlett
  10. En nydelig stol du har:)
    Elsker den fine fargen!!
    Så spennende med et nytt møbel:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  11. Rett og slett et deilig bilde! Elsker kombinasjonen av treverk mot pledd, pute og den fine stolen!
    Håper du får ei finfin helg! Klem AM :)

    SvarSlett
  12. Her gikk jeg rett inn på kommentarer for å se om du hadde fått noen svar å bli klok på, men jeg lurer fortsatt... Jeg har fått spørsmål om å lage en slik rubrikk på bloggen der du kan velge "å følge" bloggen, men jeg klarer ikke det engang lenger...hmm...hadde det på min gamle blogg, så NOE må ha skjedd...? Også er det jo forskjell på google eller google+ profil...jeg står fortsatt som et spørsmålstegn! Hvis NOEN har svar, så blir jeg veldig glad for å høre! ☺

    Ha en fiiiin ukestart! ☺

    SvarSlett
  13. Dette er sååå fint altså. Hva er fargekoden på stolen?

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)