fredag 6. september 2013

min første




HAY.

Min aller første. Men ikke den siste *blunk.

Her i huset er det liten tid til avslapping disse dager. Far er syk. Så mor må ordne levering og henting i barnehage. Middag. Husarbeid. Aktivisering av ett åring. I tillegg til studier. Jeg går på autopilot for å rekke alt som må rekkes før dagen er over. Men det er godt å kjenne at man setter pris på den andre, det å være to. Det merkes når man plutselig er alene med ansvaret.

I dag tok jeg meg derimot friheten til å lage et lite blogginnlegg, før jeg tar oppgaver og pensum fatt. Det med et glass iskald cola ved min side. Nytelse i en stressende hverdag.

Nyt dagen du, å huske og smile!
(Huskelapp til selv)
*smil

9 kommentarer:

  1. Den puta er berre så fin!
    Så kjekt,nå ser eg fargen mye bedre,var ikkje så lett å se den på nettet. Den var berre nydelig:))
    Herlig huskelapp,den skal eg huske;)
    Ha ein finfin helg!
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  2. Flinke du, og god bedring til far i huset! :) LEKKER pute.. ♥

    SvarSlett
  3. Vakreste puta, det!! Så flink du er som ordner med allt, håpe han blir frisk igjen snart))Og en iskald cola, er det beste jeg vet som hverdagskos, mmmmm...Fin fin helg til deg)

    SvarSlett
  4. Nydelig pute! Elsker hay-putene:)
    jepp...det er godt å være to! (og litt deilig å kjenne at, joda, jeg klarer alenedagene også;) klapp på skulderen til deg!
    ønsker deg en riktig fin helg:)
    klem nina

    SvarSlett
  5. Nydelig pute! JAA, du må huske å nyte og slappe litt av også!
    God det er helg straks?
    Ha en fin helg i alle fall :)
    Klem

    SvarSlett
  6. Supermamma/kone<3
    Kos deg i helgen da ihvertfall:))
    Fin Hay du har fått deg,gratulerer;)
    Fredagsklem

    SvarSlett
  7. Flinke Monica! Digge putene..Har fått meg tre stk nå og blir aldri lei:) Fin farge du har på di!

    Håpe du får ei nydelige helg og at far blir frisk!
    Kanskje me ses på Hansen&co åpningen på mandag;)

    *smil*
    frukongle

    SvarSlett
  8. Nydeligeste puta,skulle ønskt meg ei slik eg og,Hay er et fint merke og siste hos meg er et ullteppe og så fint og varmt det er:)
    Her lyner og tordner det skikkelig og eg burde ikkje være på nettet og mannen er ikkje heima:(

    God helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. For et lekkert bilde! :)
    Jeg elsker din flotte sofa og puten fra HAY er megaelsk.
    (Er ikke både fatet og puten fra HAY . . ?) *hihi*

    Ha en kreativ uke <3
    Klem fra Heidi

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)