mandag 12. august 2013

liljer og design




Etter to stykk bursdagsfeiringer i helgen som var, sitter jeg igjen med mange nye favoritter. Lykke! Dagens bilder viser vakre liljer fra en venn, HAY lup og nye vaser fra Asa Selection.







I dag er det første skoledag på mor. Sommerfuglene er på plass i magen, for jeg har på følelsen at dette blir to hektiske år. Pang start fra dag 1. Best å brette opp armene *blunk. Da håper jeg du får en nydelig dag, så kommer foto av favorittene på løpende bånd!



7 kommentarer:

  1. O' heldige deg og sikker veldig fortjent! Nydelige ting du har fått. De vasene var bare sååå kule :)) Kos deg med gavene i uka som kommer :)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  2. Marthaliljer har alltid vært min favoritt ;) nydelige bilder. Ha ein fin dag og lykke til med skolestart. Masse klemmer fra Ann Elin

    SvarSlett
  3. Du er så flink til å ta bilder, virkelig en fryd for øyet))gleder meg til å se favorittene! Sikkert mye lekkert) Masse lykke til med skolestart)) klem

    SvarSlett
  4. Nyydelig bilder! Du er så flink :)
    Lykke til med første skoledag, dette går fint :)
    Vips så har det gått to år vettu ;)
    klem

    SvarSlett
  5. Å nydelige liljer,vaser og bilder<3
    Håper første skoledag har vært fin da vettu:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Heisann Monica:))
    Vill takka deg for fine koslige kommentarer inne hos meg,sett utrolig pris på det:)
    (Har vært i blogglandia siden slutten på april)
    Nydlige bilder atter en gang,og veldig fine ting du har fått deg.Dei vasene var kjempefine.
    Kos deg med barnehagestart:))
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder, og herlige gaver ♥
    Kjekt med bursdag altså:))

    Så spennende med skolestart, de to årene kommer til og flyyyy unna:))

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)