fredag 30. august 2013

bortgjemt skatt





Telefonen ringer. Det er svigermor. Hun rydder på loftet og har funnet diverse hun vil vise meg. Et lite teak-bord? Ja. Det vil jeg gjerne se på. Plutselig står det ved siden av sofaen. 

Velkommen hjem til oss. Før du aner, skal du få deg en mint-grønn kåpe *blunk. Flere bilder av bordet, sammen med andre favoritter, kommer :-) 

I dag er det fredag, og det gjør ingenting. Veggen på soverommet er endelig ferdig nedpusset, så denne helgen skal nytes ! Vi vil også forhåpentligvis få flyttet tilbake inn på vårt eget soverom. Ja, for vi har sovet på madrasser i gangen i mellomtiden vi. 


God helg til deg og dine :-)
Klem fra Monica

10 kommentarer:

  1. GØY MED GAMLE SKATTER
    ØNSKER DEG EN FIN HELG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. ÅÅ Elsker bortgjemte skatter :)
    Spent på å se hva du skal gjøre med denne :)
    Ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei, og tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen vår. Må si du selv har en fin-fin blogg med nydelige bilder :-) God helg til deg!

    SvarSlett
  4. Så moro med gamle skatter) Og det må være VELDIG deilig å være ferdig med veggene på soverommet, er nok blitt flott tenker jeg) Ønsker deg en fin fin helg!

    SvarSlett
  5. Så deilig å være ferdig med pussinga,det der er virkelig jobb!
    Teak bordet blir sikkert kjempefint i mint grønt,elsker den duse malingen som du bruker<3
    Finaste helg ønske eg til deg:o)
    Stor knip frå Siv Mette

    SvarSlett
  6. Kjempeflott bord og så fint med en svigermor med gjemte skatter!

    Fin fredag!

    Klem fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
  7. Hurra for skatter, passet perfekt der jo:)
    Herlig å få sove i senga si ja, og gleder meg til resultatet;)
    Klem

    SvarSlett
  8. Så fint!! Håper du sparer malingen for dette var knallfint i tre :)

    *smil*
    frukongle

    SvarSlett
  9. Så gøy å finne deg her i bloggverden! Tusen takk for at du var med på giveawayen min! Og du; DU er den heldige vinneren! Gratulerer! Jeg sender deg en e-post!Kjempefin blogg du har. Jeg blir gjerne følger av bloggen din! Ha en fin søndag! :)

    SvarSlett
  10. Så fint det var:)
    Kjekt med slike telefoner da!!

    Hres heeelt greit ut og flytte inn på soverommet igjen, hihi:)

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)