onsdag 24. april 2013

on display


Et lite utstillingsbilde, klargjort til fotografering av bolig før visningen fant sted. 

Bokstav fra Kremmerhuset
Hjemmebrettet stjerne
Bruka Design klokke fra Hansen & Co
Keramikk potter
Glassvase fra nr.1
Tine K lysglass

Ingenting nytt, bare omplassert. 

I dag er Ada og jeg på date med flere mødre og deres småtasser. Dette har jeg ventet lenge på. En deilig permisjonsdag igjen! Det settes pris på etter å ha smakt på det harde "arbeidsliv" :-)

Håper du får en herlig dag du også.
*smil*


4 kommentarer:

  1. Så utrulig fint det var❤kvir meg litt til å rydde bort halve huset for at det skal bli bra bilder,men det tar seg jo bedre ut på bilder når det er ryddig og ikkje for masse!

    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Veldig fint og delikat :) Ha en flott permisjonsdag! Klem

    SvarSlett
  3. Takk, trenger all hylleinspirasjon eg kan få om dagen:)
    Håper dagen din blir flott:)
    Klem

    SvarSlett
  4. For et vakker utstilling! :)
    Jeg elsker telysholderen fra Tine K Home, de måtte bli med hjem fra butikken i flere varianter i vinter.. *tihi*

    Lykke til med overtakelsen!
    Det kan jeg tenke meg blir stor stas <3

    Ha en herlig dag og takk for kjempekoselig kommentar hos meg! :)
    Klem fra Heidi

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)