torsdag 25. april 2013

hvit forelskelse



God dag!

Siden jeg ikke har noe særlig nytt å vise for tiden, vil jeg vise frem noen møbler jeg tenker å dra med meg inn i ny bolig. Jeg har funnet noen godbiter fra Living og Skeidar.

Ny skjenk og nytt vitrineskap skal, blant annet, handles inn. 




Skjenken er fra Living, og vitrineskapet er fra serien Urban Living på Skeidar. Tror det vil passe fint inn i mitt nye hus #gledeseg. Nærmer seg overtakelse med stormskritt.

Før vi flytter inn skal det males to tak og byttes gulv (nå er det teppe) på hovedsoverommet. Andre endringer skal tas med tiden :-) 

Dette blir spennende!

Ellers i dag skal jeg drasse med meg Ada til byen, noe som er på kanten til barnemishandling da hun hyler så fort hun ser en butikk. Men man kan ikke alltid få det som man vil ;-) Skal bare noen få æren, og har valgt å glede bølla med å frakte henne rundt på trehjelsykkel i stedet for den grusomme vogna. Jeg bør få noen poeng der ;-)

Da var det bare å ønske deg en god torsdag!


Kilde 1 / 2 




4 kommentarer:

  1. ja kjempe lurt å velge hvit=) passer jo til alt=)

    SvarSlett
  2. Hvitt hvitt hvitt-love it<3
    Bortsett fra selve flyttedelen så er jeg litt misunnelig;) Så gøy med nytt hus:))

    Angående galne onger på byen, så måtte jeg feile 3 ganger før jeg fikk den som liker det;) Og trehjulsykkel? Bøyer meg i støvet gitt!!
    Fin dag til deg:))

    SvarSlett
  3. Så herlig med nye møbler)) De passer nok supert i ditt nye hjem, fine !!
    og jeg slenger meg med frua over og bøyer meg i støvet for trehjulsykkel-varianten! Blir sliten bare av å tenke på det jeg!
    Ha en strålende fredag og riktig god helg!!

    SvarSlett
  4. Hei Monica
    Fine mølber, litt slik "rene" i formen. Så fint du skal gi en gammel stol et nytt liv og skjebne.
    Tusen takk for koselig hilsen.
    Glad dag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)