onsdag 3. april 2013

hello, asos



Hei i kveldinga.

Et lite innlegg fra meg, etter en lang dag. I dag startet nemlig praksisperioden, som skal vare i tre uker fremover. Jeg var, overraskende nok, nervøs og spent da jeg våknet. Men dagen gikk fort, og det var så koselig å se kjente ansikter igjen. Spesielt koselig var det da jeg kom hjem etter endt dag, og møtte ei lita jente som løp mot mammaen sin ... eller ikke! *blunke. Hun var nemlig furten og sur for at mamma hadde vært borte hele dagen, så da var det kun pappa som gjaldt. Godt er det at de koser seg sammen når mor er på jobb *smil. Kun timen etter hjemkomst, bar det avgårde i koselig ett-års dag. Mange gode venner og søte små. Kos for hele familien.

Ellers nedprioriteres leiligheten, og det føles ut som at vi bor i ei lånehus. Merkelig nok, etter 5 års bekjentskap. Nå går jeg bare og venter på å overta det nye, og gjør minimalt med innkjøp. Derfor slenger jeg heller med et bilde av verdens kuleste klokke. Ei venninne (som er stolt eier av denne klokken) har fått meg hekta på nettshopping, så nå er ei god handleliste på Asos opprettet. Mye stilig klær, sko og accessories har de her. Verdt å besøke!

Nå legger jeg meg til rette på sofaen her, må bygge opp energi til en ny dag i barnehagen. 

Ønsker deg en fin kveld :-)


Innlegget er ikke sponset.
(bilde // via)



2 kommentarer:

  1. Så flott at det gjekk så fint med praksisen,alltid spennende det å begynne med:)
    Skjønner det med å føle at ein bur i et lånehus,blir sånn når ein venter på noko nytt!
    Vi vurdere å flytte men å både selge og finne et høvelighus til rett pris er ikkje så lett men det ordner seg alltid:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)