onsdag 23. januar 2013

VIS OSS DIN TV

Skal, skal ikke? Skal. Jeg hiver meg med, i siste liten (nok en gang). 

NIB har i januar en liten stor utfordring, der de våger oss interiørbloggere og vise frem tven. 

Jeg er absolutt en av dem som ikke er fornøyde med det bildet viser, men pytt på, jeg er ikke redd for å dele de mindre pene delene av leiligheten også. Noe må man da kunne glede seg til å bytte ut :-)


Så det er da mitt bidrag. Ta en titt her, om du kunne tenke deg å se noen flotte tv-kroker.

Ha en fin onsdag:-)

6 kommentarer:

  1. Så nydelig bidrag,likte det kjempegodt eg og så fin tv benken var,tv er et virkelig must,hihi:)
    Men du eg klarte ikkje å legge inn bidraget mitt på NIB sjølv om fristen går ut kl 24 idag,klarte du det?og evnt korleis gjorde du det?

    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Kjempefint bidrag, hva kan du være misfornøyd med??!!

    Jeg og tøffa meg til å legge inn bidrag, og synes vel ikke at jeg har den stiligiste kroken.. Men er ikke av dem som ikke vil ha tv i stua, den er et "must", så får tåle litt at den er sånn som så ;)

    ha en flott dag<3

    SvarSlett
  3. Kjempe fine bilder du tar Monica :) Hadde ikke fått lest på en stund, så var gøy å ta en maraton lesing på det jeg ikke har fått med meg. Kjempe gøy. Må si at dagen min på jobb ble mye lettere med å lese bloggen din. Hekta :P Klem Linda.

    SvarSlett
  4. For en koselig tv-krok!
    Tvi tvi i utfordringen med dette herlige bidraget!

    Fortsatt fin dag til deg.

    SvarSlett
  5. Så jo veldig koselig ut hos deg! De fleste har jo en tv i heimen, men det er jo slik at den ikke akkurat så ofte blir fotografert, hihi ;-)

    God kveld videre til deg!

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)