torsdag 13. desember 2012

JULEVERKSTED

På tirsdag hadde jeg, som sagt, juleverksted her hos meg. Jeg var så heldig å få besøk av fem flotte jenter. Fem positive og kreative sjeler, alle med ulike juleideer. Det ble en utrolig hyggelig kveld med god mat og drikke, Michael Bublé på anlegget, gode samtaler og hobbyvirksomhet. Vi endte igrunnen opp med mye fint, og ikke minst var det brukelig. Som så fint sagt av svigerinnen: "Det var ingen dorullnisse nei". Oppgradert juleverksted med andre ord :-) 

Her kommer noen få bilder fra kvelden. Har tatt bilde av pynten i bruk, men det får jeg heller fylle på med i morgen :) Takk for en flott kveld jenter. Gleder meg til julebord på fredag!






Avslutter med ei skjønn frue som sprer glede rundt seg. Hanne. Hun dukket opp i nisselue, musefletter og med røde roser i kinna. Herlig!

Bildene er tatt om kvelden med elendig lys. Har prøvd å redigere litt, men savnet absolutt dagslyset. Pytt på ;-) 

Ha en 'knagane go' torsdag fra meg på Sørlandet!


2 kommentarer:

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)