torsdag 22. november 2012

PIMP MY FRIDGE

Nytt tv-konsept? Kanskje ikke. Men jeg har nå iallefall pimpa mitt. Jeg flytter stadig rundt på ting i min lille leilighet, og nå har det flyttet noe nytt bort på kjøleskapet. Det begynte med at jeg fant fire, svarte magnetklyper på Kremmerhuset. Og med et stykk, nakent kjøleskap, passet de meg perfekt. 


Så da klypene var festet, fløy kortene med budskap over fra stue til kjøkken. Det samme gjorde gaven fra en lokal interiørbutikk (stjerne fra Bloomingville) og en personlig hilsen fra meg til min kjære. 


Ups - en liten tavletyggis snek seg visst med på bildet.


Greit er det med påminnelsen om å nyte de små tingene, når jeg for eksempel skal hente meg et eple i stedet for den store, forbudte sjokolade i godteskapet ved siden av. Bare sånn oss imellom, den sjokoladen ligger ikke lenge i det skapet!

I kveld skal jeg på kundekveld på en av favorittbutikkene, Hansen & Co, sammen med et drøss venninner. Det gleder jeg meg veldig til. Damene på Hansen & co serverer fingermat og flytende smaksprøver fra Nicolas Vahe. I tillegg er det gode tilbud hele kvelden, og utlodding av 10 gavekort på 500 kroner. Håper jeg kaprer et av de :-)

Velkommen til TO nye følgere i dag, Fru Andersen og min venn Kristin Spieler :-) Dobbel lykke. Håper dere vil få glede av bloggen min. Ønsker dere og resten av publikum en fin torsdag !

2 kommentarer:

  1. Snakker om "ryddig" kjøleskap da:)) Her er det dekket med alt fra skole, barnehage, sjukehus osv..
    Someday..
    Liker klypene da, får skaffe meg sånne!
    ha en fin dag:))

    SvarSlett
  2. Då ses me nok i kveld Barken :) Kan ikke unngå kundekveld på den butikken!

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)