onsdag 28. november 2012

HVERDAGEN

Ei datter på 7 måneder resulterer i aktive hverdager. Ada er glad i fart og spenning, så vi drar stadig ut på nye eventyr. I dag tok vi oss en lang trilletur i vogna til ei venninne og hennes datter på 4.5 måned. Koselig med lunsj, kaffe i koppen, gode samtaler og sprelling på gulvet. I kveld skal jeg ta frem julepynten og sortere hva jeg fremdeles liker ;-) (Ser for meg at halvparten forsvinner!) I morra skal jeg nemlig besøke nabokommunen og en ukjent (for meg) interiørbutikk sammen med ei venninne :) Kamelon interiør i Vennesla. Da begynner julehandelen!

Slenger med et lite bilde fra fatet på tv-benken i dag.


Mye planer og lite nytt for tida, så kan være det vil gå ut over bloggestatus. Skal prøve å henge med så godt jeg kan! :)

Ha en fin kveld dere!

2 kommentarer:

  1. Å er det noe jeg savner er babytida<3
    "Babyen" min er blitt 4 år nå gitt..

    Gleder meg og til å ta frem pynten, fikk litt lyst NÅ, men så såg jeg kaoset i stua pga maling*sukk*

    Kos deg:))

    SvarSlett
  2. Så gøy at du likte kongekula mi! "Stjel" i vei - det er bare hyggelig å få være til inspirasjon!:) Ha en herlig dag!:)

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)