onsdag 14. november 2012

GULLFEBER?

Mitt hus er lastet med ...

hvite og mørke brune møbler, og interiøret går i hvit, grå, natur og etterhvert litt svart. Det er veldig meg. Men når nye trender melder seg, kjenner man på fristelsen til å bytte ut og oppdatere.

Eller er det bare meg?

I butikkene rundt forbi finnes nå hyller opp og hyller ned med skinnende gull og kobber. Jeg har vært og er fortsatt fristet til å ta inn elementer i mitt hjem, men har vært usikker på om alt av grått og sølv da måtte vike? Etter en runde i interiørbloggenes verden, fant jeg ut at det absolutt ikke trenger å være enten eller!






Bildene er lånt fra tonjeboganes.com

Som min svigerinne sa da hun entret en etterlengtet Living: Jeg er forelsket!

Hvilke farger pryder ditt hjem?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)