fredag 23. november 2012

GÅRSDAGENS FANGST

Et litt "på-farten" innlegg nå før helgen. Jeg og Ada har vært på by-trilletur i dag, men fem flotte damer. Tre store og to små. Det ble litt julehandel og litt klær til mor :-) Fin dag, til tross for grått og trist vær.

I går var den store kundekvelden på Hansen & Co, og det var stas. 


Herlig å tusle rundt i den lille butikken uten det som føles som (i en trang, intim butikk) ei gigantisk vogn og ei stykk utålmodig jente :) De serverte deilig tapas og en dårlig utlodding (litt småsur for at jeg ikke vant?). Hehe. Det var ikke mye jeg fikk med meg hjem, men noe blir det da alltids. 




Alle bilder er tatt med mobilen i dag, så litt uklare ble de. Pytt på :-) 

Her i huset er det stappfullt med planer i helga. Bursdager, julemesse, fest og besøk. Hektisk, men koselig :-) Da gjenstår det bare å si velkommen til Ingrid Ulseth-Hansen som ny følger! Setter stor pris på alle følgerne mine. GOD helg til deg!

1 kommentar:

  1. Takk for nok en super koselig dag med dere ;) kos dere med masse planer i helga ;) vi har au litt planer og syntes ikke det gjør noe å ha dagen fullbooket- superkoselig ;) klem klem til deg mi skjønne venninne <3

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)