mandag 12. november 2012

FARSDAG

Gårsdagen ble for første gang feiret i dette huset. Jeg stod opp med Ada så far fikk sove, egg og bacon til frokost, en liten tanke, boller, brus og besøk av familie. Full oppvartning. 

Jeg har igrunnen alltid vært motstander av feiring og da spesielt gavehysteri på denne dagen. Helt sikkert fordi dagen aldri ble feiret da jeg var liten, og på grunn av to foreldre som mente det var en dag laget av butikk kjedene. Men nå som Ada har kommet til verden, synes jeg en "sette-pris-på" dag er både fint og på sin plass :-) Særlig når man har vært så heldig på pappafronten :-) *kliss

Nå er det bare å glede seg til morsdag ;-)
Feirer dere farsdag?

Må si jeg setter stor pris på fine kommentarer fra dere. Så takk for det! Og velkommen til deg, nye følger bolettes hus :-)

Ha en flott mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)