lørdag 13. oktober 2012

SVARTE DETALJER

I dag er jeg en kjapp tur innom for å ønske alle en god lørdag. Jeg ligger under dyna med vond hals og tett nese, og med grønn te i koppen. Litt trøst er det da at jeg tidligere orket en liten tur på IKEA. Der dro jeg fra med flere søtsaker i posen. Blant annet en sort liten vase, noe som forbauset meg.



Som sagt, bitt av basillen. Svart er på vei inn i dette hjemmet også :-) Den står nå plantet på salongbordet, fylt med strå. Ønsker deg en fin lørdagskveld :)

2 kommentarer:

  1. God bedring til deg, og for en lekker vase! Syns ikea har fått inn fryktelig mye fint i høst :):)

    Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett
  2. Ja, det er noen godbiter innimellom der :-) Alltid like moro på tur til ikea. Håper du får en flott mandag.

    :-)

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)