fredag 21. september 2012

NYTT PROSJEKT?

Som sagt, så nærmer jeg meg ferdig med heldressen til Ada og er på jakt etter et nytt prosjekt. Nå som det begynner å bli kaldt og jeg aner en tidlig vinter, ønsker jeg å gi lilletulla en ullgenser hun kan ha på under den vindtette dressen. 

Da jeg ikke fant en eneste ullgenser etter mine kriterier i dag, begynte jeg å søke på nettet. Garnstudio har en god bukett oppskrifter, så det er jammen ikke lett å velge. Foreløpig har jeg funnet tre alternativer, uten å ha studert alle på nettsiden enda. Her er genserne det står mellom:

Favoritten :-)


Alle bilder er lånt fra garnstudio.com

Hva synes dere? 
I kveld skal jeg på syforening med 7 flotte damer, så da satser jeg på å bli ferdig med heldressen så jeg kan kjøpe nytt garn i morra :-) Nå er jeg lei av fargen rød!

Er du ute etter fine oppskrifter, besøk garnstudio her.

GOD HELG!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)