tirsdag 18. september 2012

INSPIRERENDE KAFÉ

Sola skinner på sørlandet! For en herlig dag :-)

Så da var det bare å komme seg ut i finværet, og treffe ei god venninne og hennes datter på to måneder. Turen gikk i dag til Dampbakeriet, en innbydende kafé med nydelig innredning. Den falt helt i smak hos meg. Det grove mot det pene. Grove tremøbler, stubber, saueskinn, puter og glassvaser med blomster. Nå ble jeg selvfølgelig veldig klar for å pusse opp i mitt eget hjem.

Her kommer et bilderas fra kaféen.






Fint, ikke sant?

Der satt jeg da - så på innredningen og drømte om alle de forandringer jeg kunne gjort i mitt lille krypin. Og alt jeg kunne gjort i et nytt og større hus ;-) Får visst begynne å tippe lotto.

Så med noe godt i koppen, ble det mye kjas og fjas på kafébesøk i dag.


Takk for turen, skjønne Hanne og Matilde. Alltid like fint å være sammen med dere :-) 


2 kommentarer:

  1. For ett fint innlegg og for ei søt venninne du har da :p
    Takk for en koselig dag min flotte fine venninne Monica :)

    SvarSlett
  2. Ja, er ikke hun søt? Det er jeg helt enig i ;-) Vi gleder oss til flere kafébesøk sammen med dere to! Og tusen takk for skjønn kommentar! Det settes pris på!

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)