torsdag 23. august 2012

SOFAENS NYE VENNER

For noen små uker siden fylte jeg hele 26 år og fikk en av mine favoritt gaver - en litt fullere konto ;) Jeg er nemlig glad i å bruke penger, da helst på, enten et nytt klesskap, eller et fyldigere hjem :) I dag kan jeg gledelig meddele at kontoen mistet litt av sin verdi og for en DEILIG følelse! Pengene ble brukt på puter. To av dem har jeg siklet på lenge, og i dag sa det endelig pang! De måtte bare bli med meg hjem.


Denne nydelige saken! 

De er kjøpt på Kremmerhuset og finnes i flere farger, alle like fine for å gjøre det vanskelig for oss kunder :-) Så gikk turen videre til nr.1 (lokalbutikk i Kristiansand) hvor flere puter kastet seg i armene mine. Fire skjønne puter, to grå og to hvite, alle med en liten broderi-bord.


Så i kveld har jeg ligge benka på sofaen, nedsunken i myke puter. Ingen dum måte å tilbringe kvelden på. Her kommer et bilderaid av sofaens nye venner :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)